Lista większych zmian wprowadzanych na stronie hufca:
20.10.2019 - Udoskonalenie sposobu prezentacji wyników wyszukiwania rozkazów (wtyczki WordPress'a).
13.05.2018 - Wymuszenie komunikacji ze stroną hufca poprzez SSL, dodanie certyfikatów SSL dla stron szczepów.
06.08.2017 - Uruchomienie nowej wtyczki obsługującej poczet komendantów hufca, umożliwiającej łatwe i intuicyjne zarządzanie danymi.
27.05.2017 - Podpięcie pod panel administracji stroną hufca certyfikatu SSL umożliwiającego bezpieczne logowanie i administrację stroną.
22.05.2017 - Uruchomienie nowej strony hufca opartej o system zarządzania treścią WordPress. W ramach CMSa działa wtyczka do zarządzania jednostkami, która pozwala sprawnie modyfikować strukturę funkcyjnych (użytkowników) i jednostek w hufcu, wiążąc zmiany z konkretnymi rozkazami. Wtyczkę można zainstalować również na stronach innych jednostek.
05.02.2014 - Uruchomienie opartego na API jednostek elektronicznego systemu współzawodnictwa, gdzie szefowie jednostek hufca dodają raporty z działalności, a następnie raporty te są akceptowane (co wiąże się z przyznaniem punktów) przez członka komendy hufca.
13.01.2013 - Uruchomienie opartej na API jednostek nowej aplikacji do rozliczania wolontariuszy WOŚP, która poza dotychczasowymi funkcjonalnościami umożliwiła automatyczne zliczanie i publikację na stronie ciężaru zebranej kwoty, generowanie i druk rozliczeń wolontariuszy oraz komunikację z programami zewnętrznymi. Oddanie do dyspozycji komisji liczącej pieniądze aplikacji na Androida skanującej kod wolontariusza z identyfikatora i pozwalającej przeprowadzać szybsze rozliczenie.
18.11.2012 - Uruchomienie opartej na API jednostek aplikacji do deklarowania przez szefów jednostek przekazania produktów na Szlachetną Paczkę.
01.11.2012 - Uruchomienie opartego na API jednostek skryptu podpiętego do CRONa, generującego wykaz jednostek w różnych formatach. Zmiany w dokumentacji.
20.09-12.10.2012 - Stworzenie hufcowego API do wsparcia produkcji aplikacji.
28-29.07.2012 - Zmiana HTML 4.01 na HTML 5. Dodanie Facebook Like oraz Google +1.
05-09.2012 - Uruchomienie i prowadzenie serwisu Inauguracji Roku Harcerskiego 2012/13 ZHP Chorągwi Krakowskiej "Jest Radość". Rozbudowa aplikacji do przyjmowania zgłoszeń i wybierania trasy gry dla patroli.
05-09.2011 - Uruchomienie i prowadzenie serwisu Inauguracji Roku Harcerskiego 2011/12 ZHP Chorągwi Krakowskiej "Pojutrze w Podgórzu". Opracowanie aplikacji do przyjmowania zgłoszeń i wybierania trasy gry dla patroli.
01.04.2011 - Przeniesienie zawartości hufcowego konta WWW na serwer Hekko i związane z tym prace.
09.01.2011 - Nowości na stronie hufcowego sztabu WOŚP - licznik zebranych pieniędzy i relacja na żywo obsługiwane przez technologię AJAX z wykorzystaniem jQuery.
11.10.2010 - Uruchomienie hufcowego forum dyskusyjnego.
25.09.2010 - Przeniesienie zawartości hufcowego konta WWW na serwer Ogicom i związane z tym prace.
29.05.2010 - Zakończenie dodawania archiwalnych numerów AdAstry.
21.05.2010 - Dodanie nowego działu "Uchwały".
21.05.2010 - Zakończenie porządkowania struktury plików na stronie hufca - zgromadzenie plików stron szczepów w osobnym katalogu.
31.12.2009 - Zamiana wszystkich plików rozkazów na pdf i dodanie wyszukiwarki do listy rozkazów i listy numerów hufcowego miesięcznika Ad Astra.
20.12.2009 - Udostępnienie usługi pobierania aktualnych danych o jednostkach w formacie XML bezpośrednio ze strony hufca.
19.12.2009 - Zakończenie dostosowywania strony hufca do standardów języka HTML. Zamiana starego modułu obsługującego hufcowy miesięcznik Ad Astra na moduł linków i całkowita przebudowa strony gazety.
18.12.2009 - Zamiana systemu administracji MAJpage 1.1 na najnowszy MAJpage 1.2 oraz całkowite usunięcie najstarszej wersji systemu MAJpage 1.0 obsługującej do tej pory jeszcze jedną usługę.
15.12.2009 - Dodanie do systemu administracji nowego modułu linków. Przebudowa działów "Rozkazy", "Do pobrania" oraz "Bank pomysłów" z myślą o funkcjonalniejszym zarządzaniu nimi.
12.12.2009 - Wymiana starego systemu kodów potwierdzających w formularzach. Nowe obrazki z kodami generowane są losowo przy każdym przeładowaniu.
11.12.2009 - Przebudowa fotokroniki - wyświetlanie zdjęć w warstwie bez przeładowywania strony.
09.12.2009 - Rozpoczęcie operacji modernizacji strony hufca w związku z potrzebą dostosowania jej do spełniania standardów języka HTML.
07.12.2009 - Dodanie kanału RSS z hufcowymi aktualnościami.
01.09.2009 - Przyznanie stronie przez chorągwiany Zespół ds. Internetu certyfikatu zgodności z Minimami stron WWW w ZHP Chorągwi Krakowskiej.
30.11.2008 - Uruchomienie działu "Bank pomysłów" z materiałami przydatnymi drużynowym oraz instruktorom hufca.
10.10.2008 - Stworzenie skrzynek e-mail wszystkim członkom komendy hufca.
24.08.2008 - Ulepszenie skryptu obsługującego subskrypcję o możliwość wysyłania grafiki.
09.08.2008 - Przyznanie stronie przez chorągwiany Zespół ds. Internetu certyfikatu zgodności z Minimami stron WWW w ZHP.
01.06.2008 - Dostosowanie strony hufca do nowych Minimów stron WWW w ZHP.
19.04.2008 - Uruchomienie nowego skryptu obsługującego subskrypcję na stronie hufca.
18.01.2008 - Zmiana informacji na stronie "1% dla ZHP" w związku ze zmianami dotyczącymi sposobu przekazywania 1% podatku na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego.
13.01.2008 - Nowości na stronie hufcowego sztabu WOŚP - możliwość wysyłania MMSów do sztabu, zdjęcia "z terenu" publikowane w specjalnej galerii.
30.11.2007 - Stworzenie działu "Serwis webmastera hufca" wraz z opisem kont e-mail/WWW i listą zmian na stronie.
30.11.2007 - Dodanie logo hufca w formie ikony.
28.11.2007 - Zmiana struktury działu "Szczepy i drużyny" - pobieranie danych osobowych bezpośrednio z profili dodanych do systemu administracji.
09.07.2007 - Wprowadzenie na stronę kodów zabezpieczających formularze wypełniane przez użytkowników.
14.01.2007 - Nowości na stronie hufcowego sztabu WOŚP - transmisja video, monitorowanie aukcji na Allegro.pl, działy "Regulamin sztabu" i "Nasi partnerzy", opracowanie systemu obsługi wolontariusza tworzącego zestawienia i aktualizującego na bieżąco licznik zebranych pieniędzy.
07.01.2007 - Stworzenie serwisu "Media" we współpracy z Katarzyną Wajdzik.
30.03.2007 - Stworzenie działu "Bohater hufca" we współpracy z Katarzyną Wajdzik.
10.09.2006 - Zmiana struktury działów "Władze hufca", "Referaty", "Zespoły hufca" i "Namiestnictwa" - pobieranie danych osobowych bezpośrednio z profili dodanych do systemu administracji.
04.09.2006 - Pierwsze wydanie internetowe Ad Astry w specjalnie do tego celu stworzonym module systemu administracji.
03.10.2006 - Dostosowanie strony hufca do minimów stron WWW w ZHP.
16.07.2006 - Utworzenie subdomen wszystkim szczepom. Umożliwienie szczepom i innym jednostkom zakładania na koncie hufca własnych stron i skrzynek e-mail.
10.04.2006 - Zmiana hufcowego konta WWW - przeniesienie na serwer Futuro.pl.
08.01.2006 - Nowości na stronie hufcowego sztabu WOŚP - działy "Tak było", "Sztab" i galerie zdjęć z poprzednich finałów.
22.11.2005 - Stworzenie strony kursu drużynowych "Imperatyw".
26.04.2005 - Zmiana domeny hufca z "zhp.org.pl" na "zhp.pl".
19.02.2005 - Stworzenie serwisu "1% podatku dla ZHP".
09.01.2005 - Pierwszy finał z nową stroną hufcowego sztabu WOŚP - aktualności, relacja na żywo, aktualizowana na bieżąco galeria zdjęć, licznik zebranych pieniędzy, możliwość wysłania SMSa do sztabu.
04.10.2004 - Uruchomienie nowego serwisu Hufca ZHP Kraków - Podgórze.
04.10.2004 - Mianowanie na funkcję webmastera hufca Wiktora Maja (RL 14/2004).